härliga öland

Då har jag kommit fram  till härliga öland, var framme vid 19 tiden blev lite försenade och så. men väl här så blev det dricka drink på familjen jönssons härliga båt.         Runt 19.30 hoppade jag in i duschen min kusin anlände med våran båt och kom upp till mig på rumet så gjorde vi i ordning oss. vid 20.30 blev det en godgod middag ryggbiff med portvinssås * smaskens* precis när vi fått vår mat kom Clara hit bättre sent en aldrig.. Hon beställde samma fantastiska middag som oss och när vi va proppmätta blev det att vi gick en runda och vi bestämde oss för att ta en glass i glassbarnen vilket var en lysande ide. När vi ätit upp vår glass blev det att vandra bort mot hotellet. Nu sitter vi här trötta efter den soliga dagen, lyssna på dunket ifrån baren och imorgon blir det att besöka den..
nu ska vi snacka en massa skit och sen krypa till sängs, för imorgon blir det pressa i solen hela dagen lång.



utsikten från balkongen..


kusin och clara mumsa i sig den goda glassen som vi köpt i glassbaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0