080611

hej på er snyggisar.
nyss hem kommen från staden där det var packat med massa studenter. Men studenterna hindrade inte mig för att shoppa, utan det blev en shopping runda med Ammie jonna sarah och Lovisa. Hittade faktist en skolavslutningsklänning äntligen säger jag bara, så nu är det klart. Skönt tycker jag att ha sånt överstöckat. Ifs så var det verkligen panik nu eftersom att skolavslutningen är på fredag och då vill man ju ha något frescht på sig. Så en klänning från kompaniet blev det. Märket miss sixty är det oc hden är lite beige aktig, ni få helt enkelt se den på fredag.

nu ska jag ta och tralla ner till mamma för att se vad det blir till middag.

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha matilda, är det något som kan hindra dig från att shoppa stumpan?

2008-06-11 @ 18:48:45
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0