ammies härliga säng

Ammie och jag ligger här och softa i hennes sköna säng, gjort det i några timmar nu känns det som. 
Hjälpte henne med lite bilder innan men efter det blev fixat var vi så trötta att vi la oss för att snacka lite, satt på mtv och halv sov till ett program. Men nu ska jag snart pallra mig hem till min lilla familj för att äta middag med dom och sen vila upp mig. är trött som en snigel så skulle kunna somna när som helst.
men kände att jag var tvungen och träffa ammie innan hon åkte, och nu undra ni vart hon ska , jo hon ska till norrland för att ta det lungt i den härliga miljön där. Och det tycker jag hon gör alldelles rätt i faktist. 

slut skrivet för idag, nu ska jag sätta punk på detta inlägget. 

hörs senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0