båtutflykt

Eftersom att det är värsta värmen ute begav jag och några heta bruds ut på havet för att leta upp en mysig ö vi kunde sola bada och grilla på . Vi hittade en väldigt snabbt och på den ön hittade vi även våran kära rektor Gunilla, jag kan säga att det var ganska tur att hon var där annars hade jag blivit upp äten av alla fiskmåsar som kom när vi satt och grillade. På den ön va vi till ungefär 15.30 då begav vi oss ut på en sajtsing runda på havet men där  hittade inte  något mer än massa små ungar som började jaga oss med deras små båtar. Så efter en härlig dag på ön pallrade jag mig hemåt igen för att ta en dusch som jag precis gjort och nu ska jag göra mig i ordning för en mysig kväll med lite andra brudar. Blir avslutnings middag för vicke , asså hon ska inte flytta eller något sånt utan hon ska åka till Spaninen i en månad och jag kan säga att vi kommer sakna henne grymt mycket här hemma. Men hoppas på att den månaden går himlans snabbt.Så ikväll blir det då allså avslutningsmiddag för henne ,  Nu ska jag göra mig iordning  och slå en pling till Ammie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0