bloggstrejk

Heregud vad bloggen har varit crazy dom senaste dagarna, min blogg har verkligen inte funkat. Men nu när jag kommer in här i blogg världen ser jag att dom har gjort om den en heldel så kanske beror på det. Eller? Inte vet jag.
Det har iallafall hänt en massa i mitt liv dom senaste dagarna, både positivt och negativ faktist.
Det negativa tycker jag vi strycker och att vi bara gå in på det positiva.
Då börjar vi ! 

i torsdags då jag skrev senast var det ju middag med 9orna en sjukt mysig kväll i gäslokalen vid hamnen efter god mat och roliga skämt så bedrog klassen och lite annat löst folk till Långö badstrand där världens maddröm kom vi behöver inte gå in på detalj men kvällen sög totalt. Så den kvällen slutade sjukt dåligt.
Jag vaknade iallafall upp på fredagmorgonen då blev det att jag solade och rädde ut det som hänt på kvällen innan allting löste sig och familjen åkte ut med båten mot tjärö där vi träffade alla goa karlshamns folk vilket var jätte mysigt faktist. vi grillade och sjöng sånger för glatta livet, en riktigt lyckad kväll .Det blev läggdags vid 1 tiden och jag somnade dirket i min dubbelsäng som jag har i båten otroligt mysigt. På lördag morgonen blev det att vi satt och åt frukost ute på bryggan och jag och klara la oss på båten för att bränna lite riktigt skönt. Vid tolv tiden drog vi vidare mot matvik och hämtade upp släkten vi åkte ut till hörviken för att äta på en jätte mysig resturang där, maten va toppen! Efter maten handlade vi lite fika och la oss på båten för att sola och fika tillsammans, riktigtriktigt härligt. vid nio tiden kom vi hem till karlskrona då vi lämnat av både släkt och vänner. väl hemma gör jag mig i ordning på ca 40 minuter och jag drar bort till saltö för att röja loss med vännerna. Kvällen var sjukt underbar och rolig. Nu är det söndag och jag sitter här mamma ropade nyss attt vi skulle käka lite frukost, så dags att dra mig efter denna samanfattning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0