farväl wämö

jaha, då har man lämnat Wämö nu efter några år där. Alltid lika sorgligt och lämna en skola tycker jag. Men jag ser faktist framemot gymnasiet riktigtrikgit mycket. Så eftersom att det snart är skolavslutning och ett slut för oss så ska vi ha skolmiddag ikväll det innebär att alla 9or ska äta en god middag tillsammans och bara umgås sådär mysigt. Erkänn att det låter himla mysigt? Det tror jag det blir också, efter skolmiddagen drar vi till stranden för att träffa lite andra skolor och festar loss lite vilktet ska bli så himla roligt eftersom att det är sån underbar värme ute.
nej nu är det dags att dra sig , jag måste göra mig klar inför kvällen.

image302


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0