ingen lust och ork

javet, det har varit tomt med inlägg och bilder här, men lusten och orken har inte funnits faktist. Ibland tror jag alla känner så, inte sant? Men nu tar jag nya tag iallafall.        Så jag kan ju berätta att jag nyss kommit hem från stan där jag millan maria och mimmi käkade mcdonalds, vilket var fruktansvärt gott. Va så grymt sugen på det så blev jag slog en pling till dom så dom joinade mig. Så nu sitter jag här, imorgon är det slut prov i engelskan. jag hoppas verkligen på ett bra resultat. Så håll tummarna åt mig är ni snälla.          Tänkte även lägga in lite bilder som är tagna från dagen, både utomhus och innefrån.         Kul va?       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0