kajak

Sådär ja , nu har jag provat att paddla kajak också. jag kan nog inte påstå att det är min grej vilket är synd för det är en riktig härlig känsla att glida runt på vatten ytan. Men eftersom att jag inte var så duktig och satt mest och var rädd så hade jag Lisa som fick paddla i storsätt hela tiden. Förlåt Lisa men tror inte vi hade levt om jag hade tagit över.
Men i vilket fall så var det en härlig känsla och jag ångra inte ett dugg att jag satte mig i kajaken efter mycket övertalande. Nu ska jag iallafall och dra mig till skolan för att ha språkval engelska och svenska.

have a nice day

image303


Kommentarer
Postat av: lisa

hahah lungan tjejen ;)

2008-06-07 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0