lövmarknad

godmorgon eller jag kanske ska säga god lunch? jag ska godförmiddag till elaine så det kan jag säga till er också.
Så god förmiddag.               
Håller på att göra mig i  ordning för att dra in till lövmarknaden för er som inte vet vad det är så är det marknad vi har här i karlskrona varje år dagen innan midsommar,    där ska jag möta upp Sabina och Elaine, elaine och jag ska köpa midsommarkransar och nya klänningar tills imorgon. VAd säger ni om det ? Midsommar kransar är ju bara sån midsommar stämmning ellerhur? Så det är vad vi ska göra där inne, vi kommer säkerligen träffa på mer än hela karlskrona så lär väl vara hemma om sisådär 7 timmar eller något. Tar alltid sån jädra tid när man går där. Men kul är det, jag fyndar alltid på marknader.

vad jag hittar där få ni se när jag kommer hem ,         syns då .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0