underbar stund



Efter haft 15 olästa sms och 11 missade samtal så fick jag stiga upp, klockan va sisdär tolv och jag va sjukt trött men nu är jag uppe och är glad att jag joinade hem till mimmi igår, sjukt mysigt hade vi. Blev att vi gjorde oss i ordning kollade fotboll och spelade ölspel,  vid halv elva tiden körde mimmsans pappa in oss till stan där det blev junikalaset och lite röj på stan vilket va helt okej. På vägen hem pratade jag med ammie i timmar och det är ju inte fel innan man somna in.
Men nu när jag är uppe ur min mjuka säng ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för sen träffa lite goa flicks.


hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ser ut som ni hade en bra kväll. Fina bilder, sommriga som ger en lycklig känsla =) Ha det fint!

2008-06-16 @ 19:07:09
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0