08.35

godmorgongodmorgon, tänkte hinna slänga in ett inlägg innan jag kila vidare till skolan. Har ju tyvärr fullt upp både på dagarna och kvällarna, lite synd hade gärna haft tagit mig mer tid till bloggen just nu faktist. Men vilket fall, idag har vi inte så farlig dag i skolan .   Klassen har just nu idrott men eftersom att jag har speciall idrott så har jag sovmorgon istället * skönt *  så börjar vid 9.30 med biologi sen blir det språkval där har jag och julia en rolig timme, sen lunch och sen engelska där vi nog ska gå igenom vår engelska läxa som jag kämpat med , sen sista lektionen med svenska sen är dagen slut vid 14.35 då ska mimmi sofie och jag ta en shoppíng runda på stan sen blir det sova hos sofie i natt.   så det blir nog faktist en toppen dag fast jag tyvärr inte hinner blogga, men vem vet jag kanske slänger in ett inlägg när jag är hos sofie  (:      

Nej nu är det dags att ta sig en macka sen vidare till skolan.
hoppas allt är fint där ute, ha de bäst .

ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0