23.55

klockan är just nu 23.55 jag är trött som en jävla åsna eller hur jag nu ska uttrycka det.
sitter här med en fläta i håret som jag just nu måste sova med eftersom att inte min hårförlägning ska trasslas. Kliar faktist i hela huvudet för denna jävla hårförlägningen, men ska man vara fin få man lidapin. det har varit en helt okej kväll faktst, ammie och jag har haft jävligt nice faktist hänt både de ena och de andra, blev även ett resturang besök med Sofie alltid trevliga planer när man stöter på henne.  ah och imorgon är de söndag. SUCK..
skolan börja på måndag vilket suger totalt, är verkligen helt skoltrött nu, men jaja nu ska jag ta ett glas oboy sen krypa ner i sängen och smsa med min käraste beundrar :)      


natti <3

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0