bättringsvägar..

Ja, ni läser helt rätt jag är på bättringsvägar. All vilan och alla kiwi och apelsiner jag har ätit idag har faktist fått bort min feber, jag är faktist helt feber fri nu. Så himla skönt faktist, har alltid sagt att kiwi och apelsiner är bra när man har feber och är snorig och det stämmer helt faktist. Så det är mitt stora tips för er som är febriga och snoriga.
Tänkte faktist ta mig en skön dusch nu och sen vila lite framför Anna Phil med mamma och pappa.      Låter det inte toppen? hoppas ni där ute har haft en bra dag i skolan/jobbet eller några utav er kanske t.o.m också har legat hemma och varit dödssjuka.  Men hoppas ni tar åt er av mina tips såna fall.     

 ha en fortsatt go kväll folket.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0