förmiddag

goddagens, somnade igår som ni märkte va så himlans trött  blev bara olla klart på säsong 4 på oc sne bara slog jag av tvn och somnade bums, men nu  har jag just tagit mig en dusch ska göra mig i ordning för att dra in mot stan. Ska träffa sofie gean och elin där , blir nog en sväng och äta en god fet pizza på redlight. fy vad tjockt jag som ska börja med mitt sunda liv de kommer ju gå toppen. eller inte, fy känner att hela påsklovet kommer bara bestå av massa fet mat imorgon ska jag ju äta kina med millan och på onsdag kanske fondue med johanna och gustaf sen på fredag åker vi ju till köpenhamn och där kommer de också bli massa fet mat, fybubblan. men efter påsklovet ska jag verkligen skärp mig det lovar jag. nej dags att leta fram vad jag ska ha för kläder på mig idag, tror faktist de blir jeans med en söt liten tröja till. finfint :)

slänger in ett inlägg innan jag sticker, det lovar jag er.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0