fullt schema

image43
förlåt att jag inte har skrvit alls mycket om denna dagen men har haft fullt upp.
Dagen började tyvärr i kaos men ikväll tog jag igen de jag inte pallade med under dagen av ondska.
Dagen började nämligen att jag blev ovänner med båda min bröder, proppen gick i huset, min plattång gick sönder och dom som jag köpt den av sa att jag skule få vänta på två veckor, fick total paniiiik men orkade inte bry mig, senare blev de en massa shoppade i stan med jonna, köpte dock en heldel men va bara jackan som va okej, så blir att byta resten imorgon. Efter en lååång dag på stan så kilade jag och jonna hem till mig vid halv fem tiden hämtade mamma jenna ( min kusin ) henne på tågstationen, de blev att vi alla gjorde oss i ordning inför att vi skulle på kina resturang med millan och jullan, riktigt mysigt. Medans vi gjorde oss i ordning så ringde dom där jag hade lämnat in plattången och sa att jag kunde få en ny och att jag kunde komma och hämta den , så där va mitt liv lite bättre. Efter vi hämtat plattången och ätit god mat kilade vi hem till jullan bullan. Dit kom även pontus och erik. trevligt, blev en underbar kväll iaf, de behövdes efter dagen iaf (:       och nu ligger vi här utslagna i min säng jag och min käraste ¨kusin. Hon har nästan redan somnat och tänkte också krypa ner under täcket nu.

men hare gottigt.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0