godafton ,

nyss hem kommen från jonnabus. hade sån jädra slapp dag idag så det inte va sant. men riktigt skönt var det faktist, som ni ser har jag gjort om min kära blogg lite granna, eller egentligen en ganska stor förendring. vad tycks? Jonna har hjälpt mig med ungefär allting, tackar för det jonna ! Nu när jag kom hem slängde jag mig direkt framför tvn, missade lite av du är vad du äter, men kollade en stund. men hon va ju inte änns lite tjock :/
fattar inte varför dom skulle hjälpa henne men i vilket fall, det va ju lika bra som vanligt. annars idag har jag varit i skolan och sådant köpte ukm biljetter gjorde vi också , ska bli sjukt skoj att se det i år. hoppas på att det är lika bra i år som förra, om kanske inte lite bättre. eller vad säger ni? nej ska jag dra mig in mot toan och raka benen för er som ville veta det, sen blir det hoppa i sängen och läsa min dryga bok som tar en evighet känns det som.

 natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0