godmorgon folket.

sitter och lyssna på fronda, måste tillägga ännu en gång att jag älskar denna låten sjukt mycket.
blir man liksom inte sjukt glad av den? 
jag blir allafall det och idag behöver jag ha lite smile på läpparna.
Med mascaran i handen så stressar jag runt och vet verkligen inte vad jag ska ha på mig.
Jeans eller leggings? Shorta eller tunika? Kan inte välja,  det mesta är rent så bara att välja liksom.
ja vi få se vad det blir, har en halv timme på mig att vara helt klar för sen måste jag pysa till plugget.
Så dags att sätta igång nu, men vi hörs senare folket.
Ska träffa bella efter skolan så blir nog inget skrivande förren senare, hoppas ni står ut med detta (:


ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0