kallt.

Nyss hemkommen från stan, ammie och jonna lurade med mig till solstudion och solade lite. Skönt en sånhär kall och kylig dag. Blev sen att vi gick en liten runda, jag gick direkt hem men dom forsatte lite längre. Nu sitter jag här ny duschad ska hem till jonna senare och äta lite wok och ha lite trevligt ikväll. famijen åkte redan vid 10 tiden till karlshamn imorse, jag kände att jag ville ligga kvar lite i sängen så jag skippade och följa med, *skönt* hade inte orkat följa med faktist. Vad ska ni där ute göra idag då? Någon planerat nu när det är påsk och söndag. dom flesta är väl lediga en såhär dag liksom. Och de är ju sol ute så varför inte gå en runda ? Nej dags att fixa till sig lite granna sen vandra bort mot jonna. ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0