lyckad helg !

det börja bli en sen söndag kväll nu och det är snart dags att dra sig till sängs. börja tyvärr känna att jag håller på att få en förkylning men hoppas att det går över så snabbt som möjligt, åt precis en apelsin och det bruka hjälpa hysat mycket. helgen har iallafall varit toppen, kanske inte riktigt som planerat men den har varit lyckad så har inget att klaga över på omplaneringen.    Jonna kom till mig igår morse då hade jag lagat en lunch till oss riktigt gott blev det faktist, efter det så fick jag höra att elina inte kunde sova här så då blev det att Jonna skulle sova här istället, så då fick de bli att åka hem till Jonna och hämta lite packning åt henne hon slängde ner massa kläder i en bag och sen begav vi oss direkt till bussen.      När vi kom hem blev det laga lite tacos och en kvart innan melodifestivalen börjde kom lite löst folk hit. TOPPEN ! Efter melodifestivalen  gick vi en runda med erik och henrik till saltö därefter hade vi inte så mycket för oss så vi gick förbi hotellet där johanna jobbade. Blev kvar där till 00.30 då tog vi bussen hem till mig och sussade riktigt gott efter en toppen lördag  !    Vaknade hyfsat tidigt imorse ungefär vid 10.30 då åkte mamma och pappa till osby för att kolla på när bror spelade hockey huset blev tomt och vi började baka scones, gottigotti blev det. Efter det städade vi lite jag tog en snabb dusch och jonna läste alla mina modetidningar som jag hade i huset. När vi hade tagit på oss lite slappa kläder tog vi en promenad in till stan där vi gick till solstudion och solade i 28 minuter riktigt skönt och vi båda fick en perfekt färg. När vi solat tog vi en promenad hem till mig igen där lagade vi en lätt lunch efter lunchen bakade vi en kaka och medans den svalnade gjorde vi riktigt heta ansiktsmasker.     När vi tvättat bort dom  såg man direkt resultat och de va ju bara positivt tycker vi.
vid 19 tiden åkte jonna hem till sitt och min lillebror kom hem , blev att han och jag kollade singing bee och åt lite gott.       och nu har mina kära föreldrar precis kommit hem. :)

jag är faktist riktigt nöjd med denna helgen och önskar bara hur varje helg kunde vara såhär underbar.
men nu är det dags att få sig lite skönhetssömn och hoppas jag mår bättre imorgon.

ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0