mååååndag kväll.

image18godkväll fooolket,
kollade nyss på Anna phil rätt nice program faktist.
Har fallt för danska program detta året, men det är ju bara positivt eller? I vilket fall så har det varit en låååång skoldag idag, men som tur väl blev det en god fika med jonna efter skolan, eftersom jonna körde moppe till skolan så åkte jag vicke och ammie bussen in till stan, så vi har nästan övertalat ammie att joina till balders på lördag. JIIIIPPPPPIIIIII, kommer bli så sjukt skoj tror jag faktist, lääängtar redan fast det bara är måndag. Men hoppas på att veckan går fort iaf, har bara fysik prov denna veckan och de räker helt och hållet för min del.

nej nu har reklamen slutat på fyran så nu blir det kolla lite på american idol innan jag ska krypa till kojs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0