måndag eftermiddag

förlåt förlåt förlåt för min extremt tråkiga blogg. Har tar mig tusan inte hunnit blogga på år och dar känns det som , men nu är det dags igen. Tangenterna är uppvarmda och jag skriver för fulla muggar medans jag sitter här och smaska i mig lite godis som jag köpte på preem innan med papsen.  Eftersom att jag inte har skrivit sen i torsdags eller när det nu va som jag inte riktigt minns så har jag en massa och berätta. Helgen har bestått av allt mellan himmel och jord, men fredagen började med att jonna och jag gick hem till mig och gjorde lite god lunch senare fixade hon mitt hår innan sofie kom hit en runda, senare på kvällen hade jag och sofie ingetting att göra så vi beslöt oss för att åka till ammie och jonna som satt hemma och degade framför tvn, ( tur att vi livade upp stämingen ) efter vi haft lite mys där så ringde Leo och valsa oss och frågade om vi ville joina dom en runda. Så blev att gå en runda med dom  ( sofie och jag ) ammie och jonna satt kvar hemma och slöade.. vi gick upp en runda på stan där vi träffade vicky som fyllde 15, sådär stog hon och kysste sin snygga moped som hade fått. Snygg va den vicky, vid 24 tiden åker jag hem med bussen, när jag kom hem blev det att slänga sig i sängen för på lördag morgonen blev det ingen sovmorgon uppe med tuppen gjorde mig i ordning på 1 timme sedan åker jag drirekt in till jonna, blev en sväng på stan med alla gamla tanter köpte dock bara onödiga saker ( som alltid ) efter det blev det skynda sig på bussen hem igen dock med jonna med sig , hem och styla till sig lite, åt mormors goda mat sen rusa in till stan igen , skyndade oss hem till jonna där bytte hon om och gjorde sig snygg inför kvällen.
Kvällen bestog av UKM , va dock inte så bra som jag trodde det skulle vara men det dög faktist. Efter första föreställningen drog vi och äta lite kina mat, gottigotti.  Vid 20.00 började det igen och då var det bara att bänka sig på rad 12 , det höll på till ungefär 23.00 då följde sofie och jag mimmi till någon fest och sen drog vi vidare till valsa och leo ,  trevligt va det allt. Sen vid 24 tiden åkte jag hem satt vid datorn till 03.00 ungefär sen blev det några timmars sömn, på söndags eftermiddagen blev det ut och bil ragga med nättraby gänget. Sjuuuukt kul,
Så jag kan inte säga mer än att min helg har varit sjukt lyckad.      eller vad tycker ni den låter som?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0