modevisning..

.. ja igår va det då modevisning vårmode-08  . Vårmodet är faktist de roligaste att kolla på tycker jag därför snappade jag upp väldigt mycket utav det. I vår ska det vara blommigt väldigt tantigt och knästrumpor. hm, mja? det är nog en snygg kombination,  knästrumpor är nog inte min favorit men blommigt och tantigt det är ursnyggt. i vår och sommar tänkte jag faktist köra med stora väskor och hattar. låter det inte rätt coolt? Eftersom att jag såg en jätte snygg klänning från casablanca igår på modevisningen så tänkte jag faktist åka in och kika på den sen med sofie. Den va faktist riktigt snygg tycker jag. Så de ska bli roligt att se om den är någotting att ha.   måste även inhandla lite påsksaker till helgen som jag lovat att fixa.      Jonna och jag har bestämt att köpa påskägg till varandra, hahaha ! kanske lite töntigt, men de är roligt med sånt tycker jag.
Så nu är de dags att göra sig redo för stan. 


hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0