påskafton..

image35
har varit en jätte mysig påskafton faktist. Åkte hem till jonna köpte 6 munkar till oss vi kollade resa till kanariöarna och efter det kom ammie, vi hyrde en urtråkig film som jag tyckte vi skulle hyra , hahaha så där fick jag skulden att den va dålig ! men vi roade oss med att sitta vid datorn kolla igenom massa bloggar istället.
Och nu sitter jag här i min ensamhet och äter massa godis från påskägget som jag fick tidigare idag. fy måste börja med ett sundare liv snart. Så nu efter påsk bli de att börja äta massa grönt faktist. Kommer bli himla tufft men jag måste faktist. nej usch orka inte sitta och berätta om det, man blir ju deprimerad ju.
nej tänkte slå på oc nu igen, kollade på det innan idag och när man väl ha börjat kan man ju inte sluta. ellerhur?




glad påsk på i allesammans.


Kommentarer
Postat av: gean

jag älskar dig matilda strandberg.

2008-03-23 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0