ringring..

ammie ringde för en stund sen, pratade lite om allt möjligt. Gjorde ju hårförlägningen idag, har ju varit rätt nervös inför detta, men blev hyfsat nöjd faktist, fundera på att tunna ut de lite granna men ska se när jag haft de över helgen. Blev även att jonna och jag hann sola en halv timme innan jag skulle och äta med johanna och gustaf, gustaf hade glömt att han hade en kurs vid fem - nio så blev att han inte va med och åt men träffade han lite senare istället och gick en runda till fox and anchor och träffade lite folk där, vid halv tio tiden tog jag bussen hem igen, ammie ringde då som sagt pratade en stund ska till köpenhamn imorgon och vi har inte hunnit träffas på hela veckan men nu har vi bestämt att vi ses på lördag istället. Nej det är dags för mig att dra sig till sängen som står uppbäddad och klar. Ska upp vid 06.00 och måste vara på stationen senast 07.15 så tror faktist de blir att jag ställer klockan på 05.30 kommer vara tungt att stiga upp men ska försöka, ha en underbar resa till köpenhamn framför mig så de kommer bli kanon. ska försöka blogga lite på tåget och under shoppingen, men hare gottans så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0