sjukt trött.

ni läser rätt där uppe, jag är sjukt trött ikväll. Kanske beror på att jag gick och la mig sent igår och vaknade tidigt imorse, eller vaknade och vaknade jag hade ställt klockan vid halv 9 tiden så ah, och de måste jag göra ikväll också, fast ikväll har jag bestämt mig att gå och lägga mig senast vid 23.00 kommer verkligen inte orka upp imorogn annars.        Imorgon gäller det hårförlägningen ska i, om jag så vill eller inte. men jag vill hur mycket som helst faktist, fast är faktist lite nervös.  Men har jonna med mig som störd och de känns bra , från de ena till de andra så va jag en runda hos jonna innan vi köpte ett par nya solbrillor till henne och även en varsin munk, oh jag va ju så himla sugen på det och jag fick som jag ville också. nej dags att tvätta bort sminket och krypa ner till sängs, tänkte kolla lite tv innan jag somnade.       



 natttii.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0