sminksminksmink..

förlåt för att jag inte hann skriva innan jag gick, men fick ett sms utav gean att jag va tvungen och hinna med bussen så hade bara en kvart på mig och sminka mig så där blev det stressigt, men nu sitter jag här hemma hos sofie i hennes säng, dom andra håller på och sminka sig lite granna, blir kanske att bowla ikväll och de är ju rikigt skoj faktist.Vi va ju och åt på red light innan precis som förväntat tog faktist lite nyttigare än pizza , tog en god sphagetti och köttfärsås den är faktist riktigt god där. Så ni som bruka gå dit, TESTA DEN !  Gick till hemköp efter maten och köpte tyvärr en massa godis, usch tjockis på mig ! men har faktist bara ätit några bitar och de är ju tur för mig det. hahah..

 nej dags att fixa till sig lite om det blir bowling lite senare.
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0