söndag.

hej hemskt mycket hej.
Precis fikat med mamsen, chokladbollar och kladdkaka.
riktigt gott, innan dess åt vi pasta med fläskfile gryta, riktigtriktigt gott tycker jag faktist.
Igår va det ju då melodifestivalen, såg ni mig på tv? En del säger att dom såg mig och en del inte
men jag ska cheka reprisen noggrant och se om man såg mig något.
Vet inte riktigt om jag tycker dom va dom rätt vinnarna, Linda Bengtzing har ju alltid liknanade låtar, men visst dom är bra men tror inte hon kommer vinna faktist. Charlott Parelli har en lysande röst och hon hade faktist en hyfsat bra låt men jag gillar verkligen inte henne som person men vi få se hur det går för henne. Hon är ju faktist en schlager drottning enligt min åsikt. Säw  och jag hade i vilket fall väldigt trevligt, är bara kul och se hur kamra gubbarna springer där fram och tillbaka. heregud vilket jobbigt jobb dom har, hoppas verkligen dom få bra betalt för de för de är dom verkligen värda efter de jobbet dom hade igår. och björn gustafsson heregud vad rolig han är, han är verkligen höjdpunkten på kvällen asså. Få se vad han har för roligt att komma med nästa vecka.

nej nu är det dags att städa gaderoben och sen pysa till Sofie och chilla där, förhoppningsvis kommer nog erik en sväng också.    han är den roligaste på hög nivå.     och som jag alltid säger till han, "du är värd mer än guld "  han är verkligen det, den underbaraste killkompisen man kan ha asså :)
ja som ni hör kommer jag mår riktigt bra med dom, hoppas ni andra också kommer må bra idag .
på söndagar brukar man ju ifs inte må så jätte bra , bruka ju vara en massa bakis och sånt och de är nog dom flesta idag, men hoppas ni må bra för övrigt.

ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0