stor besvikelse

När man va som nervöst spändast och gladst så sa frissan att vi skulle sätta i hårförlägningen imorgon istället, storstor besvikelse. Hade ju bokat upp hela denna dagen bara för detta , menmen det blir imorgon istället. Blev att vi tog en fika på 3g vid elva tiden sen blev det en runda på stan med jonna och kusin dom va också lite besvikna faktist menmen, vi håller humöret uppe för det. Lämnade tillbaka  kläderna jag köpte igår och sen gick jonna hemåt och jag och kusin inhandlade lite nytt små plock. sen blev det lunch på 1344 och sen åkte vi hem. Hon tog tåget vid 14.38 och jag började faktist ordna lite på mitt rum.     Ska upp med en ny hylla och lite sådära, hoppas på att de blir tjusigt iallafall.     nu tänkte jag byta om och sen ta ett varv till på stan med jonna. Är sugen på en munk också så blir nog att köpa med oss de till jonna efter en runda på stan.        

håll ut,   skriver om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0