trötter

igår va de då stor shopping i köpenhamn, va så himla trött när jag kom hem så blev ett bubbelbad sen bums i säng, vilket va väldigt skönt. Hittade en massa snyggt faktist, allt från tunikor till sjalar. ( kommer bilder ).
Vi tog tåget ifrån karlskrona vid 07.38 då blev de direkt stora planer vad vi skulle äta men ingetting blev typ som planerat alla va såklart vrål hungriga vid 12.00 då vi ungefär va framme så blev att vi hittade en jätte mysig pizzeria  som bella och Hedvig hade varit på innan, vi slängde ungefär i oss maten sen bar de av med massa shopping. Lite senare va vi lite halvsugna på fika så vi gick in i ett jätte fint köpcentrum några stycken gick fram och skulle köpa någon milshake liknande dricka medans vi andra stog kvar, lite sådär halv turister  som vi va tänkte jag ta ett kort på vi andra som va kvar och väntade, och såklart kommer en jävla vakt fram och säger till att jag inte få takort och att jag måste radera dom, helt sjukt. Dom stog ju bara där ungefär vid utgången, men jaja de finns lite konstiga regler ibland. Vid 17.10  ungefär så va de dags att bege sig hemåt, med alla våra kassar begav vi oss mot tåget vilket va riktigt tur för annars hade jag inte klarat av att bära hem allt.  På tåget hem hade vi trevligt med några smådanskar. eller trevligt och trevligt jag skulle helst viljat skjuta dom, dom satt och skrek ungefär hela tågresan , Sara satt och flörtade lite med dom och då blev dom ännu mer crazy, hahaha. men vi hade en riktigt trevlig dag faktist, vilket jag tackar er för.
 

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0