underbar fotölj,

 här sitter jag på min lilla rumpa i min mjuka sköna fotölj, kolla lite på oc men blir mest att kolla alla bloggar jag inte hunnit följa under dagen. Dagen har jag haft fullt upp. Har varit hos sofie i stort sätt hela dagen va en runda på red light eller okej två gånger va vi faktist där, nästan pinsamt och säga men ändå. När jag kom hem hade iaf mamma gjort min favorit mat  ( flygande jakob ) oh de är så gott så  blev att jag vräckte i mig en massa då, gud ni tror ju jag är värsta tjockisen men jag är faktist sån som äter lite och ofta, men jag har faktist hört att det är så man ska äta så de är ju något positivt med mina mat varnor. hehe.. jaha sen har jag pratat rätt mycket med kusin idag också eller inte idag men ikväll, hon har redan ringt två gånger och hon lär väl ringa en gång till innan vi somnar och de är bara för att hon ska komma hit till storstaden imorgon, eller storstad och storstad större än lilla karlshamn iaf  , vi bruka säga att hon bor på landet och jag i storstaden, jahapp nu vet ni vad som händer lite imorgon också. jag har faktist fullt upp imorgon också.         Blir allt från kinamat till att min kusin kommer. trevligttrevligt,

image41
sen imorgon åker sofie på konfermationsläger också, jag är ju inte avundsjuk dirket. men hoppas du få de trevligt gumman.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0