bra kombination

tjaaaaabbaa snyggon.
Sitter och plugga buddism samtidigt som jag skriver med mimmi på msn. kanske inte världens bästa kombination men den få helt enkelt duga. Ska ha läxförhör imorgon som nog inte kommer gå jätte bra men ska försöka göra det bästa ! Buddismen är inte min smak direkt, jag kollade även på spårlöst innan . Fy bubblan vilket känslosamt program men det är otroligt bra! Någon mer än jag som kollar på det? Sjukt bra i vilket fall.
tyvärr har jag inte tid oc hsitta här ska krypa ner i sängen och fortsätta plugga. SUCK .

men godnatt bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det roligt att läsa om buddismen? Intressant med olika religioner!

2008-05-08 @ 21:39:18
URL: http://minarosadrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0