hästöflicks

Då var man hemma i sitt stökiga rum igen.
Nyss hemkommen från hästö eller för en stundsen, när jag kom hem satt jag och snackade lite med bror vid köksbordeT. Så himla mysigt med såna bror och syster stunder ibland. Måste dock sova nu, ska vara i skolan vid 10 imorgon. Och nu tänker alla som läser detta, skolan . Vad ska matilda göra där , jo det ska jag berätta jag ska dit med lite annat trevligt folk för att repa lite inför skolshowen eftersom att jag och Lisa inte vet vad som kommer hända med vårat fantastika nummer ännu så blir det nog att vi mingla lite. Har lovat att kolla in så Axels nummer är bra så där har jag en sak som måste göras. Blir nog även att jag och Lisa inte orkar vara där så länge så vi åker nog in till stan sen för att köpa lite saker inför kvällen och BALDERS.

nu avslutar jag inlägget på en vacker bild på Lisa berup och Nilson för dessa underbaringarna har jag spenderat kvällen med.


image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0