hej sverige.

Då har man landat i sverige igen, skönt att komma hem till sin härliga säng och mammas goda mat. det är nog de jag längtat mest efter på resan. Annars har jag haft otroligt kul folket som var med var ju helt underbara. Allt från bönder till riktigt goa ica människor. Gud jag har så mycket och berätta om denna resan och jag förstår om ni är sugna på att se massa bilder och det lovar jag att ni ska få göra också. Kanske inte ikväll men de kommer upp förmodligen imorgon. Tänkte faktist ta mig en skön dusch och krypa ner i mitt hemmaluktande täcke och sova i flera timmar. Jag måste faktist påpeka att det är väldigt varmt här hemma i sverige. I england var det faktist riktigt kyligt tyvärr. Så nu trics jag i sverige riktigt mycket .

dags att göra de ska skulle.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0