in i det sista.

gud vad stressad jag är, ändå pluggade jag en heldel igår på sjukhuset. Men nu börjar det ju närmar sig skolshowen vilken jag måste satsa halv mitt liv på måste verkligen träna in i det sista nu. Kan tyvärr inte berätta vad jag ska göra men om jag hade berättat kan jag lova er att ni förstå vilka höga krav jag måste ha på mig. Sen har jag en massa skolarbeten som måste vara klara denna veckan i med att vi åker till england nästa torsdag. Så är riktigt stress inför de nu. Men nu ska jag sluta tjata om allt de jobbiga. Och tänkte fråga hur ni mår ? Hörde ju inte av mig igår kväll och de pga lite saker som hänt. Men nu är det hyfsat bra med mig faktist vilket jag är glad över.
hoppas de är bra med er också, jag måste sätta igång med att plugga.
hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0