internet cafe.

Hej , nu fa ni hora lite av mig igen. Har ni kollat in hemsidan jag tipsat er om ?
det hoppas jag ni gjort det iallafall. Nu sitter jag iallafall har pa internet cafet med robin tim och jonna va nyss ute pa en sista shopping tur. In handlade ett par nya skor fran barattats. Dom ar roda med en san ta dar framme. Ni fa se dom nar jag kommer hem. Idag blir det faktist bara packa och fixa ltie sma saker infor hem resan imorgon.
Sa pa lordag kvall ar jag hemma igen. SKa faktist bli otroligt skont och komma hem fast pa ettt satt kommer jag sakna det sjukt mycket. Alla underbara manniskor har, nar det galler underbara manniskor ligger sverige i la kan jag saga er. Igar var vi aven pa en nojespark har i england, riktigt haftiga karuseller och djur dar. Sag faktist en giffar for forsta gangen i mitt liv. Erkann maktigt ? Nej nu ska jag satta punkt och dra mig.
ses pa lordag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0