Rapport fran england.

hejsan allesammans,
antligen fa ni hora lite av mig, trevligt va? Forstar om ni har undrar hur jag har det och jag ska faktist inte klaga ett anda dugg, shoppingen ar pa hog niva och scarborogh ar sa himla mysigt maste jag erkanna. Det ar en liten stad utanfor england dar det ungfar finns allting. Topshop lar inte ga i konkurs kan jag saga. Dar spendera man manga timmar, for er som har missat det. DRA DIT! Topshop finns ju i sverige med liksom. Scarborugh ar ocksa mycket billigt vilket ar sa himla roligt. Idag har vi som sagt precis hittat ett internet cafe som ni da marker och det ar verkligen jatte billigt jag och jonna betalade 4 pund for 1 timme var alltsa 2 timmar. Hur billigt som helst. Sa hit blir det nog fler ganger om vi hinner. Har  jatte mycket att beratta men tankte ta de lite kort istallet, vi har shoppat varit i en jatte mysigt stad som heter york. Och det mindre trevliga ar att vi har aven besokt sjukhuset har. Akuten ocksa vilket inte ar sa roligt. Min fot blev dalig innan vi akte hit men jag struntade i det och gick med vark sa da blev det att vi fick aka in igar kvall. Mindre trevligt ellerhur? Men nu mar jag bra, dom gav mig lite medicin som jag ska ata 3 ganger om dagen sa det kommer nog bli susen. eller vad tror ni?

allt for mig just nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0