jul hos farmor

Sitter hemma hos farmor, hon kollar på sydnytt och jag sitter här och håller er uppdaterade. roligt va? Vart jag än kommer så är det någon som har läst min blogg, gud vad kul säger jag bara ! Iallafall kanske jag ska berätta om resan hit? Den gick toppen bra, träffade en trevlig kvinna från din sko som jag spenderade min tid med, hon bodde också i  karlshamn  vilket va trevligt så sällskap på tåget fick jag trots allt, när jag kom hem till farmors mysiga lägenhet va det julmust och köttbullar som gällde, hur gott och mysigt som helst. Hon har redan ställt fram dom flesta tomtarna och inhandlat plastgrannen för i år.      åh vad hon är gullig. Jag vill också vara så gammal och vara farmor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0