Mathilda vid min sida

Godkväll, imorse när jag vaknade låg mathilda inne i mitt rum! Hur underbart som helst och bli väckt utav den underbaringen! Så vi drog oss ner åt lite äggmackor och snackade om vår framtid. kanske vi skulle flytta till malmö eller kanske Stockholm. mja, vi har ganska stora planer iallafall. Så vi få väl se? Idag har jag iallafall bara slappat, mathilda åkte hem redan vid tolv tiden så jag har legat och läst och bakat chokladbollar med Linnsan hur mys som helst. Så ikväll blir det ännu mera lugnt, jag ska kolla på ensam mamma söker och favorit programmet sanningens ögonblick. Ni har väl inte glömt  att jag ska söka dit när jag är 18?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0