onsdag morgon!


farmor och jag la oss redan vid tio tiden igår, dock låg vi och läste i sisådär en timme. Egogirl med Carolina Gynning är bara så bra, har ni missat den? Läs den ! Man kan knappt fatta att hon har haft ett sånt liv som hon har. Helt sjukt, nu är den så spännande så jag knappt kan sluta läsa den! Så om ni inte ha läst den, LÄS DEN!

i vilket fall, Idag vaknade jag upp vid 9 tiden, farmor hade gjort äggsmörgås till mig och tagit fram min oboy som jag har här, nu har hon rullat upp håret och jag ska precis sätta igång plattången. Vid 12 tiden ska vi till thai resturangen och äta lunch med mormor och mamma, tror även moster kikar förbi. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0