äntligen sängen

Efter en riktig soft engelska lektion mötte vi upp mathilda och sabina som varit hos frissan i 4 timmar för att för nya sig lite. Ni såg väl bilden på dom i inlägget innan, ? imorgon blir en likadan bild fast med ny hårfärg. HÅLL UTKIK! Efter vi mött upp dom snyggingarna tog vi oss en fika vilket behövdes efter två sega pass. Därefter åkte jag hem slängde på mig träningskläder och rusade bort till gymmet där de blev ett pass på nästan två timmar med jennie och victoria. väl hemma från det blev det lite middag och en skön dusch, nu har jag lagt migi sängen för att kolla på debatten med blondinbella på svt!


jag på svenskalektionen, ni ser ju bara vilka data nördar alla är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0