händelserik tisdag


har ni undrat vad jag har hållt hus hela dagen?
dagen har verkligen varit händelserik, började med att min kära vän glömmer sin dator på bussen så blev att ringa till bergkvarabuss och försöka jaga tillbaka den, efter några samtal fick vi meddelande om att vi skulle komma till torskors och hämta den. Så vi hoppade på bussen drog oss till torskors och ute i kylan fick vi traska mot bergkvarabuss. Efter lite vandring fick vi äntligen datorn.     Efter det proppade vi oss massa mat på donken och tog oss en shopping runda. Inget inhandlat idag faktist.  *skönt*        efter shoppingen och skolan har jag tagit mig ett träningspass på gymmet riktigt skönt! dock ensam denna gången.                    nu sitter jag och väntar på mammas goda lasange. jammie'

dagens klädsel :
prickig tröja från mordström
högkjol från h&m
svarta strumpbyxor från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0