mitt liv är toppen

Just nu är nog mitt liv det underbaraste som finns, skolan har varit kanon kul blev donken idag också. Bli inte oroliga för mig och mina vänner vi är som vi är liksom! Vår mage behöver mcdonalds för att klara en handelslektion på sisdär 4 timmar. Dock drog jag redan efter 1 timme då det var dags för min roligaste plåtning, temat var ju då höst och de va riktig höstkänsla. Att lägga sig i en lövhög är kanske inte det freschast men de var det värt kan jag säga er! Efter några 100 bilder mötte jag upp ammie för en fika, hon har även fått med mig på high school musicals premiär idag. Så vid 20.30 ska vi mötas ett gäng tjejer för bio premiär. KUL !


den första bilden som jag fått, kanske inte världs nöjd med posen!
men det finns en massamassa andra bilder. DOM KOMMER!

Kommentarer
Postat av: Ammiie

aaw, underbar ju ! <3

2008-10-22 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0